Lewa i prawa ręka – jak mają pracować przy grze na gitarze

Przy grze na gitarze klasycznej praca obu rąk musi być idealnie równa

LEWA RĘKA     

Uwolnij palec odpowiedzialny za pierwszą nutę następnej harmonii albo na notatce czwartego kwartału, albo na ostatniej ósmej notatce poprzedniego środka.     
Przećwicz przejścia od końca każdej miary do następnej miary. Na przykład przećwicz ostatnie 4 szesnaście nut miary z czterema pierwszymi szesnastoma nutami poniższej miary.     
Nie myślcie, blokujcie akordy! Zamiast tego wyobraź sobie, że lewa ręka kładzie palce w bardziej subtelny sposób. Jeśli to możliwe, należy ustawić położenie lewej strony palca w kolejności oderwania banknotów.     
Pracuj nad unikaniem odgłosów palców w drugiej części etiud poprzez lekkie unoszenie się lub przesuwanie w bardziej miękkich częściach koniuszek palców.     
Zwolnij nacisk na nieaktywne palce, aby utrzymać światło lewej ręki.

PRAWA RĘKA     

Aby zbudować wytrzymałość na prawą rękę, ćwicz ją sam, wizualizując lewą rękę.
Jak to jest grać arpeggio z rytmiczną precyzją 48 razy?
Jest to ilość razy, kiedy zagrasz ją w Etiudę, zanim dostaniesz przerwę w slurach.     
Gdy prawa dłoń poczuje się zamknięta, odsuń lewą rękę. Czy są pauzy, aby dostosować się do lewej ręki?     
Pomyśl o prawej ręce w ósmych nutach, ćwierćnutach, półnutach i całych nutach.     
Ćwicz wyciąganie pozytywnych sygnałów.    
 
Przeglądaj dynamiczne schematy, aby rozwinąć własną interpretację.
 Skorzystaj z refleksu słuchowego, aby myśleć w większych gestach.    
 Użyj rytmów, aby rozwinąć dokładną znajomość wzorców, sił przejściowych i przejściowych słabości.    
 Praktykuj sadzenie od początku, a następnie ćwierćnutę po zagraniu dla stabilności prawej ręki.     
Jeśli używasz standardowego palcowania prawej ręki, spróbuj posadzić zarówno m jak i.     
Użyj innych prawoskrętnych palców, aby uzyskać lepszy wgląd w tę wspaniałą etiudę!